neděle 7. srpna 2016

Brněnský Shakespeare

Ahoj!
Tak jsem si říkala, že Vám dnes večer popovídám o mém minulém víkendu v Brně. Jelikož jsem z toho celá nadšená a má radost přetrvává, o to s větší chutí jsem šla do psaní.


Můj menší výlet se sestrou začal v pátek, kdy jsme se dopoledne začaly balit. Po obědě jsme vyrazily na Studenta a jely vstříc Brnu. Cesta proběhla naprosto v pořádku. Dojely jsme asi okolo páté a šly si dát tašky na byt ke kamarádovi. Tam jsme chvíli pobyly a převlékly se. Poté jsme šli ( i s kamarádem) do kultury! :3

Já jsem celkem společenský člověk a divadlo, koncerty a další věci mě moc baví. A proto jsme si v dubnu koupily lístky na Shakespearovské hry.

Představení začalo o půl deváté a i když vyhrožovali přeháňkami, nebe bylo bez mráčků. Vše se odehrálo na hradě Špilberk. Jen mě trošku mrzelo, že moc mladých (těch nás teen) tam nebylo. Byli jsme požádáni, abychom hru nenatáčeli a ani nefotili, takže takové fotky nenajdete. Divadelní soubor zinscenoval komedii Mnoho povyku pro nic. Bylo to nejlepší představení, které jsem v mém životě viděla! Kostýmy, hradní atmosféra (pokud tomu tak můžu říkat).. Děj- naprosto úžasný. Věřím, že kdybych to četla, vůbec se tak nepobavím, ne nadarmo se říká, že William Shakespeare je velikán. Celé vystoupení (i s přestávkou) trvalo do jedenácti, takže žádná hrůza. Potom jsme šli zpátky na byt, zkoukli film a šli spát.






Druhý den ráno bylo nechutné dusno, a tak se nám nic nechtělo dělat. Jen jsme koukali na Podfukáře, Simpsony a leželi. Asi okolo jedné jsme se odhodlali jít do Olympie. Ano, asi tak 5x Vaňkovka. Byli jsme tam asi 7 hodin a stejně to nestihli projít celé. Na oběd jsme si dali pizzu a potom šli do kina na Podfukáře 2 (proto to ráno s Podfukáři :D). V Olympii jsme byli až do večera. Večer potom byl celkem i zajímavý. Hrály se hry, pilo se a jako kulisa hrál film.



V neděli ráno jsme se sbalily a jely vlakem domů.



Celý víkend byl perfektní. Společnost, představení, nakupování.. Prostě všechnoooo! :D
A co vy? Jste společenští? Máte rádi kulturu? Nemyslíte, že to celkem upadá? Byla bych ráda, kdybyste řekli svůj názor :-)

Krásný start do nového týdne!
A

Žádné komentáře:

Okomentovat