středa 17. srpna 2016

Trip without plans

Ahoj! Prázdniny (bohužel) utíkají bleskově rychle a my toho chceme zažít co nejvíc. Proto
jsme se před pár dny vydaly na výlet. Vybraly jsme Frýdek Místek, který nám byl naprosto neznámý. Jediné naše vědomosti byly časy autobusů, mírná orientace z prohlédnutí mapy a že je tam obchodní centrum. No a dál se uvidí.

Sranda začala hned u výstupu z busu. Povedlo se nám vystoupit o zastávku dřív, stane se. Zamířily jsme do parku, kde nám nápis oznamoval, že se nacházíme v labyrintu. Super, dobrodružství začíná. :D Abychom se moc nezamotaly, utekly jsme k hlavní třídě. Po rozhlédnutí a lehkém sledování paní (TIP: Když nevíte kam, následujte osobu, která vypadá, že ví, kam jde :-D) jsme hned věděly, kam zamířit - k té nejvyšší věži, co se tyčila nad městem, tam jsme chtěly. Cesta k věži byla brnkačka. Zklamání nám přinesla zavřená brána - otevírají až odpoledne.
                    
Tak jsme tedy zkusily náměstí. Informace nám poskytly mapu města. Na náměstí je zámek - na první pohled bych to neřekla. Obešly jsme ho a opravdu je hezký. A zámecký park, úplná nádhera. Btw. byla jsem paf ze všech parků (Pozn. A: Opravdu byla paf :-D). Na prohlídku mě Aďa neukecala, historii nemusím.
                      
                    
                    
Zbystřily jsme náš další cíl - baziliku. Ta je nádherná. Trošku mi zkazilo dojem, že stojí mezi paneláky. Nějak se mi tam nehodí.
                            
Na úžasné terase jedné restaurace (Penzion Pod Kašnou) na náměstí jsme si daly oběd. Jídlo bylo výborné a prostředí krásné, určitě doporučujeme.
                     
                      
Nechyběla zastávka na kafe. Zvolily jsme kavárnu Sweet Sisi v obchodním centru Frýda. Káva byla výborná, rychle donesena. Objednávání u pokladny - budiž, ale ze servírky jsem cítila neochotu, což mi docela vadilo. Za to z Frýdy celkově jsem byla nadšená. Na můj vkus tam nejsou žádné zbytečné obchody, našla jsem tam všechny, které já navštěvuji. Náš výlet jste taky mohli sledovat na Instagramu, kde jsme jako @Adoblemente.
                    
S McFlurry jsme si sedly na zídku k vodě a vychutnávaly ten okamžik. Večerní kino bylo třešničkou na dortu. Byly jsme na Tajný život domácích mazlíčků - to musíte vidět, určitě se zasmějete.

Plánujeme další výlet, protože tenhle byl super. Trajdání po městě a neznámých místech mě hodně bavilo. Máte nějaký tip kam vyrazit? :)

Mějte se krásně a užívejte prázdnin.
A.



Žádné komentáře:

Okomentovat