úterý 9. srpna 2016

Ovocný dort

Ahoj! Honí vás mlsná v horkých dnech? Mně se to stalo zrovna včera. Měla jsem chuť na něco sladkého, ale zároveň něco ovocného a taky osvěžujícího. Zalovila jsem v paměti
a vzpomněla si na ovocný dort, po kterém se u nás doma jen zapráší. Dort není náročný na přípravu, volba byla jasná. Za půl hodiny jsem měla hotovo a večer zbyly v lednici jen dva kousky!

Doba přípravy: 30 minut + tuhnutí
Náročnost: malá

Ingredience:
2 balíčky piškotů
2 kelímky zakysané smetany
ovoce (jaké máte rádi, já použila broskve a mandarinky - kompot)
1 kelímek smetany ke šlehání
1 lžíce cukr moučka
1 vanilkový cukr
ztužovač šlehačky

Ušleháme šlehačku se ztužovačem, přidáme cukr a zakysanou smetanu. Na dno formy klademe piškoty (já je namáčím do šťávy z ovoce, nejsou potom tvrdé). Zalijeme polovinou smetanové hmoty, na tu klademe ovoce. Znovu dáme vrstvu piškotů, vrstvu smetanové hmoty a vrch dortu můžeme ozdobit ovocem. Dort necháme v lednici ztuhnout. Tadá - máme hotovo. Dobrou chuť!
A.


             
               
             
        

Žádné komentáře:

Okomentovat