sobota 2. července 2016

Slavnosti pivovaru Ostravar 2016


Probuzení do nedělního zamračeného rána bylo nic moc, ale nám zlepšovala náladu vidina odpoledne
a večera na naší oblíbené akci Slavnosti pivovaru Ostravar v Ostravě. Při snídani se nám rozpršelo
a naše nadšení opadlo. Jenže máme lístky, přece si to nenecháme ujít. Navíc jedny z našich oblíbených kapel na jednom místě, to prostě musíme vidět.



Cesta vlakem byla rychlá (miluju vlaky!), MHD jsme se dopravily přímo do pivovaru. Líbilo se mi,
že jsme prošly na kódy vstupenek, které jsme měly v mobilu. Žádné tištění vstupenek nebylo potřeba (šetříme naše lesy že :D). Slavnosti jsme začaly trdelníkem a šly jsme omrknout koncert Thoma Artawaye.
Přesunuly jsme se k hlavní stagi, kde to rozjela kapela Hodiny. Pro mě byli velkým překvapením. Ikdyž jsem znala jen písničku Stmívání, tak jsem si jejich výstup užila, byli boží. Na vystoupení bubeníků jsem hleděla s otevřenou pusou. Nikdy jsem nic takového neviděla. Pecka.
   
      
Namáčknuty u pódia jsme prozpívaly a protančily nám známé písničky s kapelou Mirai. Samozřejmě ani panda nechyběla, byl to opět úžasný koncert. Stejně tak skupina Nebe, kluci váleli.
 
    
    
Po vystpoupení Light&Love jsme si našly místo před hlavním pódiem. Konečně přišel vrchol večera - skupina Kryštof - naše srdcovka. <3 Nesnáším když si přede mě stoupne někdo, kdo má pomalu
dva metry (já mám 162cm, jistě chápete). Navzdory tomu jak málo jsem viděla, to bylo neskutečný. Celé odpoledne a večer byl úžasný, ale té atmosféře a energii při Kryštofech se nevyrovná nic. Závěrečný ohňostroj byl kouzelný a já cítila jak mnou lomcuje úžasná nálada. Byla jsem nabitá energií, jak už dlouho ne, dokonalé odreagování. Prostě to byla bomba! Jsem si jistá, že na příští léto budu plánovat více takových akcí a festivalů.
 


A na jaké festivaly se chystáte vy? Popřípadě na jakém už jste byli? :)
A.

Dodatek:
Pro mě to byl zatím nejlepší Ostravar. Pravda, byla jsem jen na třech, ale i tak. Musím říct, že Ríša (Krajčo) letos zvolil opravdu úžasné kapely. A pohled na A., když jsme šly na vstupenky v mobilu? K nezaplacení :-D
A

Žádné komentáře:

Okomentovat