pátek 8. července 2016

Day off

Ahooj! Po čtvrtečním nakupovacím dni, kdy jsem strávila celé dopoledne a část odpoledne
v obchodním centru, jsem potřebovala úplně jiný druh zábavy. Nakupování je sice potřeba, ale vždy
mě unaví, a když je ho moc, tak i otráví. Proto se můj pátek nesl v úplně jiném duchu.



Vstanout v deset ráno, udělat si na snídani panini, zkouknout nový díl PLL. To by se mi líbilo každý den. Miluju prázdniny. Jenže pak přišel problém - co uvařit na oběd. Našla jsem super jednoduchý recept na zapékané brambory od A cup of style a bylo vyřešeno. Byly výborné a opravdu jednoduché.
   
Podle plánu jsme s kámoškou vyjely odpoledne na kolech. Trasu (cca 30km) jsem vymýšlela
já a tajila ji do poslední chvíle. Když nevíš, co tě čeká, je to zajímavější, že. :D Naše první větší zastávka byla na zmrzlině. Objet nejlepší zmrzlinu v okolí bez povšimnutí by byl hřích. Hm vanilka
a pistácie, moje neoblíbená kombinace. Bez rozmýšlení jsem si dala míchanou, protože tuhle super smetanovou zmrzlinu sním jakoukoli. :D Cesta utíkala rychle. Energii jsme dopnily při druhé
a poslední zastávce na ledové kafe. Dokonalé osvěžení v takovém sluníčkovém dni. :) Celou projížďku jsme zakončily bazénem (pěkně studeným).
          
   
                        
  
 
Když mi večer přišla zpráva "Bolí mě nohy", jen jsem se usmála. Co bolí, to sílí. Na kole jsem absolutně vypla a nemyslela na nic. Bylo to super! Začínám si ke kolu vytvářet velmi kladný vztah,
ale o tom třeba jindy.

Mějte se krásně,
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat