středa 21. září 2016

Z města do přírody #Lastday

Budík v 6:30 na kurzu? Úplně v pohodě. Vlastně nám nic jiného nezbylo, když vlak jel v 7:44. Ráno
se neslo v duchu rychlé hygieny, chutné snídaně a svižné chůze na zastávku. Z Velkých Karlovic jsme měli namířeno do Valašského Meziříčí s přestupem ve Vsetíně. Slabší jedinci to zalomili hned, jakmile se vlak rozpohyboval.


Z vlakového nádraží ve Valmezu jsme se poklusem, ano vážně poklusem, přemístili do místní hvězdárny, kde nás čekala exkurze. V kupoli nám obrovský dalekohled (?) ukázal obraz Slunce. Upřímně, nic zajímavého. :D Přes zatmavené sklíčko to byl hezčí pohled. Prezentace o optice byla poutavá, ale pro mě nezáživná. Když nás pár opustilo hvězdárnu dřív, abychom stihli vlak, vůbec
mi to nevadilo.
 
          
                  
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznatek z exkurze: v poušti nikdy není voda!! To, co vypadá jako voda, je doopravdy fata morgana. Takže se v poušti nesnažte jít za vodou, i když máte pocit, že ji vidíte. Je to jen ztráta času. :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

S holkama jsme si udělaly kupé z jedné části vlaku. Pan průvodčí z nás byl nadšený a chtěl si hrozně povídat. Milé potkat při cestování pozitivně naladěné lidi. :) A hurá domů.
Po otevření domovních dvěří mě přivítal náš pejsek. V pokoji na stole na mě čekal balíček. Když jsem jej otevřela a zjistila, že mi přišla objednaná knížka Minimalismus, byla jsem nadšená.
          
V pátek ve škole už nás čekalo jen odprezentovat celé čtyři dny, a tak skončil náš první týden školy. Mělo by být více takových akcí. :D Bohužel, učení je taky potřeba.

Tak se mějte krásně a zase někdy, 
A.


Žádné komentáře:

Okomentovat