neděle 4. září 2016

Stále s dobrou náladou

Se začátkem školy přichází ranní vstávání, několikahodinové sezení na nepohodlné židli, soustředěnost a přemýšlení. Teď na začátku je to pohoda, ale i tak mi to energii spíše ubírá. Proto
je potřeba neustále dobíjet baterky. A jak získávám energii?

  • Procházka. Není nad to si provětrat hlavu v přírodě. Vzít s sebou psa, kamaráda, přítele, kohokoli nebo třeba jít sám. Je to úplně jedno. Důležité je, že přijdete na jiné myšlenky nebo je minimálně přefiltrujete. Já si teď úplně zamilovala západy slunce, které jsem
    při večerních procházkách viděla.
  • Knížka. Večery s knížkou v ruce jsou jistota. Vžít se do příběhu někoho jiného je jednoznačný únik z reality.
  • Kolo. Běh. Mně vždy zlepší náladu vyplavení endorfinů. Je pravda, že na běhání musím mít náladu. S kolem je to jinak, sáhnu po něm, když mám špatnou náladu, když se nudím a nebo mám prostě chuť někam vyrazit.
  • Hudba. Sluchátka do uší a oblíbená muzika.
  • Postel. Když projíždím instagram nebo novinky na internetu atd., většinou v posteli. I tohle beru za druh relaxu.
  • Káva. Den bez šálku dobrého kafe je pro mě sice představitelný, ale hodně těžký. Proto svým způsobem odpočívám i u pití kávy, protože si ji vychutnávám.
   
   
   
   
         
           
   
Nenechte se utrápit povinnostmi a užívejte volných chvil co nejvíce. Vyrazte ven a využijte toho,
že je ještě pěkně. Usmívejte se a mějte hezké dny. :)
Vaše A.

Žádné komentáře:

Okomentovat